Gran Tourismo (GT)

Vaillante Gil WTCC

Vaillante - Commando GT (2004)

 Voor David

Vaillante - Grand Defi

 Voor David

Ford - Vaillante Escort

Vaillante Commando Turbo

Vaillante - Ford Stock car

Vaillante - Ford Rush

LBH: 4,3x1,85x118. 1180 kg, V12 Motor. % liter overdwars geplaats voor de achterwielen. 4 bovenliggende nokkenassen, 6 omgekeerde, dubbele carburatoren. 380 pk bij 7700 toeren. 5 versnellingen. top 290 km/u. 2 onafhankelijke wielen. 2 tanks van 60 liter.
Rush

Vaillante Commando GTC

Motor in het midden - cilinderinhoud 8 liter overdwars geplaatst - 280 pk bij 7000 toeren, 5 versnellingen - snelheid 250 km/u. 2 reservoires van elk 55 L - 4 onafhankelijke wielen - 8 Jodium - Koplampen, waarvan 4 verstelbaar.
RushGevecht voor een motor

Vaillante Commando 

Vaillante Commando C

Vaillante Cevert

Vaillante Commando

Vaillante Gil Stock Car


Het Helse Circuit

Vaillante GT

Vaillante Panamerica (1965) 

Het verraad van Steve Warson8e ManDe Waaghalzen

Aangezien de wagens voor de circuits niet geschikt waren om deel te nemen aan de "Carrera Panamericana" bouwden de afdeling races van de Vaillante fabrieken in recordtijd deze fantastische wagen naar een ontwerp van Jean-Pierre Vaillant. Deze wagen, ontwikkelde uit het type LeMans, werd gebouwd speciaal voor slechte wegen en had een verstelbaar pneumatische veersysteem, een verhoogde onderkant en een versterkt carrosserie. De wagen won de wedstrijd ondanks de gebeurtenissen, die later een grote weerslag zouden hebben op het team.

Vaillante Ouragan (1961)

8e ManRenbaan van de angst
Tijdens de vermaarde ontmoeting tussen Europa, Amerika en de USSR verdedigt deze krachtige GT de eer van Europa met Michel Vaillant aan het stuur in de vreselijke Spaanse wedstrijd. Door sabotage behaalt de auto slechts de 15e plek.